Artikkeli

Syyskokous ja toiminta korona-aikana

Kyläyhdistyksen hallitus tiedottaa seuraavaa:

Syyskokous siirretään myöhemmäksi. Kenties samalle päivälle kevätkokouksen kanssa. Korona-ohjeita on kiristetty, eikä edes 10 hengen kokoontumisia suositella.

Nykyinen hallitus jatkaa juoksevien asioiden hoitelemista, kunne uusi hallitus voidaan valita.

Toimintaa:
Toimintaa ei järjestetä, mikäli koronaohjeet sen estävät. Jos ohjeet helpottuvat, ajankohtaisia perinteisiä tapahtumia voidaan suunnitella.
Talous:
Tilit laitetaan kuntoon normaalisti kevätkokousta varten, vaikkei koronatilanteesta vielä tiedetäkään niin pitkälle.

Muuta:

KONSTRUNDAN Avoimet ateljeet -tapahtuma (Pirjo Heinon pihassa) , johon kyläyhdistys osallistui lätynpaistolla ja kahvitarjoilulla, veti noin 80 henkeä. Arpalippuja, joita jaettiin periaatteessa kaikille kävijöille, kertyi kaikkiaan 78 kpl. Koko maassa tapahtumaan osallistui yli
15 000 kävijää.